THE HUNGARIAN TIMES
szombat Magyarország Budapest
Toshiaki Hasebe szerint meg kell tanulni együttműködni a külföldi piacokon a magyar cégeknek...

Második hazájaként tekint Magyarországra Toshiaki Hasebe, a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség (HEPA) japán partnerirodájának vezető szakmai képviselője, aki távolról is a magyar cégek exportlehetőségeit bővíti. Óriási sikert arattak a magyar hungarikumok a japán vendéglátói szektorban, de Hasebe szerint ez csak az első lépése volt a magyar márka felépítésének. A szakember szerint a magyarok legnagyobb erénye a tiszta szív és a bizalom, amivel a japánok nagyon tudnak azonosulni, a HEPA pedig abban segíti a magyar exportőröket, hogy megismertetik a japán fogyasztókkal Magyarországot és annak kincseit.

Milyen viszony fűzi önt Magyarországhoz?

Nekem Magyarország a második anyaországom és nagyon sok szál fűz oda. A HEPA mellett harcművészettel foglalkozom és több tanítványom is van Magyarországon, de emellett Siófoknak és Debrecennek vagyok a „nagykövete”.
A magyar embereket akarom segíteni

és már annak is örülök, ha a munkámmal akár kicsit is javíthattam valakinek a helyzetén.

Mivel foglalkozik a HEPA japán irodája?

Magyar cégeket támogatunk a japán piacra való belépésben. A japán fogyasztókkal és cégekkel akarjuk megismertetni Magyarországot és a magyar termékeket, emellett pedig összekötjük a japán vevőket a magyar gyártókkal.

Mikor alapult meg a japán iroda?

A hivatalos megnyitó 2018 decemberében volt.

Milyen eredményeket ért el a HEPA Japánban?

A világ országainak több mint a fele Japánban szeretne értékesíteni, így nagyon nehéz kiemelni Magyarországot a sok közül. Éppen ezért fő feladatunk Japánban, hogy beszéljünk Magyarországról és a magyar termékek előnyeiről. A hungarikumok nagyon jó minőséget képviselnek, a cégek is megbízhatóan működnek, de ezt sajnos a japán emberek nem tudják.

Elsőként meg kell ismertetni az Ázsiában élő emberekkel, hogy milyenek a magyar emberek.

Többször mutattuk be a kiváló magyar termékeket a japán médiában, de sikerült megállapodást kötni japán legnagyobb – közel ezer egységgel működő - étterem- és kávézóláncával, a St. Markkal. Az együttműködés értelmében egy éven keresztül kaphatóak a magyar termékek, köztük a szatmári szilvás croissant, a vendéglátóegységekben. Ennek folytán napi szinten 1,5 millió ember láthatja a magyar nevet és termékeket, ezzel kialakulhat a magyar márka pozitív képe, ami jó hatással van az üzleti élet egyéb szektoraira is.

Hány céget sikerült bejuttatni a japán étteremláncba?

Jelenleg kilenc cég szállít be tíz különböző terméket.

Milyen termékeket szállítanak?

Többek között kacsamájat, kacsahúst, lekvárt, mézet, paprikát, paprikaolajat és bort szállítanak be magyar cégek.

Mik a legkeresettebb exportcikkek?

A sertéspestis előtt a disznóhús jelentette a legnagyobb exportot, de ez a betegség miatt sajnos nagyon lecsökkent, így most
az IT-szolgáltatások lettek a legkeresettebbek.

A minőséggel lehetett bekerülni a japán piacra?

Alapvetően igen, de nehézséget okozott, hogy a japánok jobban szeretik a már gyermekkoruk óta ismert márkákat vásárolni és nem annyira szeretik kipróbálni az újakat. Franciaországot, Németországot és Olaszországot minden japán ismeri és sokszor a termékcímke alapján ítélik meg, hogy az adott termék jó-e. Ezek az országok ismertebbek, ezért nagyobb a feléjük áradó bizalom. Ugyanakkor a magyar címke láttán nem mindig tudják megítélni a gyártót vagy a termék minőségét.

Az exportpiacok meghódításának fontos eleme a márkaépítés, aminek jelenleg még az elején járunk. Azt akarom elérni, hogy a japánok úgy gondoljanak a magyar termékekre, hogy azok kiváló minőségűek és jó emberek dolgoznak rajtuk. Külföldiként mindenki azt mondja, hogy a saját országának a terméke a legjobb, de sokkal hasznosabb, ha organikusan terjed el japán emberek között Magyarország jó híre.
Édesapám mondta egyszer, hogy a japánok csak a japánokban bíznak.

A tokiói irodának az a legnagyobb előnye, hogy magyarok és japánok egyszerre dolgoznak a magyar márka építésén és a japán vevők felkeresésében.

Miben kellene fejlődniük a magyar exportőröknek, hogy minél több piacot kiszolgálhassanak?

Óriási mennyiségre van szükség, amit az egyedül álló magyar cégek nem tudnak kiszolgálni. Támogatni kell, hogy a világviszonylatban egyébként kis magyar cégek összefogjanak és egységes erőként lépjenek fel az exportpiacokon. Szerencsére a magyar kormány folyamatosan a magyar kkv-k fejlesztésén dolgozik, de
a cégeknek meg kell tanulni együttműködni a külföldi piacokon.

A HEPA rengeteg információt nyújt arról, hogy az egyes exportpiacokon mire kell koncentrálni és miben kell fejlődni. A minőség már megvan, mennyiségben kell javulni.


Japán jelenti az ázsiai piac kapuját?

Az iroda Japánon kívül Thaiföldön, Dél-Koreában, Vietnámban és a Fülöp-szigeteken is jelen van. A délkelet-ázsiai országok folyamatosan a japán trendeket követik, így ha Japánban jelen tudunk lenni, akkor a környező országokhoz is megnyílik a kapu.

Japánban közel 125 millió ember él, de ha a délkelet-ázsiai országok lakosságát is belevesszük, akkor az iroda közel 500 millió embert fed le. Éppen azért nyitottuk meg az irodát Japánban, mert ha minden országban külön lennénk jelen, akkor az nagyon költséges lenne, de így a japán piac magával tudja hozni a közeli országokat.

Milyennek mondható a japán gazdaság?

Japán a világ harmadik legnagyobb gazdasága és sokkal nyitottabb, mint Kína. A második világháború előtt Japán egy nagyon zárt gazdaság volt, de a háborút követő 40-50 évben az ország szinte teljesen kinyitotta a kapuit a külföldiek előtt. A második világháború után - amerikai hatásra –
a globalizáció szinte elsodorta Japánt, ennek hatására azonban ma már sokan nem tisztelik kellő mértékben saját hazájukat.

Kulturálisan van közös a japánokban és a magyarokban?

Mindkét népnek nagyon fontos a bizalom. Ha megvan a bizalom, sokszor egy kézfogás is elegendő egy üzlet megkötéséhez.

Mik a legnagyobb előnyei Magyarországnak?

A tiszta szív. Békés időszakban sokat tudnak vitázni a magyarok, de igazi problémában nagyon szorosan összefognak. Magyarország másik nagy erénye, hogy folyamatosan tanul másoktól és azt a saját előnyeire fordítva építi be a működésbe.

Mik a jövőbeni terveik a japán irodával?

A koronavírus hatására jelentősen lelassult a magyar márkaépítés folyamata, mivel nagyon kevesen jártak éttermekbe és kávézókba, csak október elsejétől lazítottak az egyébként nagyon szigorú járványügyi szabályokon. Nehéz megmondani, hogy a jövőben kell-e további korlátozásokat bevezetni, ezért nagyon rugalmasan kell működni.

Felismertük, hogy egyre többen vásárolnak otthonról különböző webshopokon keresztül. A Japánba történő exportálás egyik legnagyobb akadálya a raktározás, ez a koronavírus hatására még jobban felerősödött. Ezért a HEPA, a tokiói partneriroda a magyar kormány támogatásával és együttműködésével azon dolgozik, hogy a magyar exportőröknek felépítsünk Japánban egy raktározási hálózatot, amivel a magyar cégek ki tudják szolgálni a kisebb mennyiségben rendelő japán és délkelet-ázsiai lakosságot is. Most az átlagos szállítási idő 2-3 hónap, de a fogyasztók legfeljebb néhány napot várnak a megrendelt termékükre. A szállítási időt jelentősen csökkentené a Japánban létrehozott magyar logisztikai központ, vagy japán partnerekkel való raktározási együttműködés.

Ezt olvassa mindenki:
Egy nap alatt öt, magyar kormánytámogatással megújult római katolikus templomot adtak át Erdélyben 
Deutsch Tamás ismét nekiment Magyar Péternek - kemény dolgokat jósolt a jövőre nézve 
Felgyújtotta magát egy férfi Donald Trump tárgyalása közben a bíróság előtti parkban 
Schmidt Mária: Magyar Péter egy felfuvalkodott senki 
Curtis vallomás: Azért vagyok fideszes, mert így nőttem fel, nem azért, mert így akarta Orbán Viktor 
Óriási botrány: pert indítottak az RTL producere ellen - száz millió forintos kártérítési ügy 
Soha nem látott biztonsági intézkedések: Testőrök gyűrűje védi majd Szijjártó Pétert 
Fideszes politikussal pálinkázott Nagy Feró majd megköszönte az ajándékot amit kapott 
Döbbenetes tempóban nőtt az indiaiak létszáma Magyarországon, de a kínaiak száma is megduplázódott, itt a friss adatok! 
Bayer Zsolt nekiment az ellenzékieknek: ezek hazudnak, gátlástalanul.... 
Kiderült mi a leggyakoribb halálok Magyarországon - 
Képzeljünk el egy olyan félmilliárdos uniós támogatást, amelynek minden egyes eleme sántít.... ismert ex-politikus az érintett.... 
Határozatban írta elő a kormány, hogy Palkovics volt üzlettársának szoftverét használják az állami szférában 
Óriási győzelmet hirdetett Orbán Viktor - Kaptunk egy ajánlatot, azt elfogadtuk 
3 milliárd forintot osztottak szét pályázók között, Semjén Zsolt vadásztársaságához is jutott, mutatjuk az összegeket 
Mi történik? - Egyszerűen eltűntek a migránsok, mintha nem is lettek volna 
Előkerült egy videó: 20 másodperc alatt lopják el a magyarok kedvenc autóját 
Orbán megsértődött! - nem akármit törölt a közösségi oldaláról 
Óriási bejelentés: Vastag Csabát kinevezték a TV2 vezérigazgatói tanácsadójának 
Még a rendőrök is megdöbbentek: a gyerekeket a kutyáknak kidobott maradékkal etették a magyar falucskában 
Ez fájni fog Magyarországnak: Brüsszel elkaszálja a Budapest-Belgrád-vasút építésében érdekelt kínai céget 
Milliókat fizettek két régi papír kétszázasért a Vaterán 
Lemarad Magyarország: Románia váratlanul 40%-kal emeli a nyugdíjakat 
Orbán bekeményített: tudnak nekünk kárt okozni, de az sem lesz kellemes, amit mi okozunk nekik 
Váratlanul megszólalt az ügyészség: „Tudjuk, ki az a Tóni, Barbara és Ádám.....” 
Magyar Péter: A miniszterelnök közvetlen közeléből kapok információkat 
Menczer Tamás szerint a finn politikusok sírva könyörögtek nekik 
Szabadrablás: Az eladó eltüntette a kisgyermekes pár 20 milliós házát - bárki járhat így és megoldás nincs... 
Valami készül? - a kínai közbiztonsági miniszter társaságában látták Orbán Viktort 
Megnézték mire kapott több mint 200 milliót Rogán Antal egyetlen év alatt - erre senki sem számított 
80 ezer forintos pénzbüntetéssel megúszta a milliárdoscsemete, hogy tönkretette egy család autóját, egészségét, és lelki békéjét 
Magyar Péter szerint Dúró Dóra rendszeresen egyeztet Kocsis Mátéval, Dúró feljelent 
Ugrás a lap tetejére
Hasznos információk
2018-2024. Minden jog fenntartva - ThehungarianTimes
THE TIMES
szombat Magyarország Budapest
 
Toshiaki Hasebe szerint meg kell tanulni együttműködni a külföldi piacokon a magyar cégeknek...

Második hazájaként tekint Magyarországra Toshiaki Hasebe, a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség (HEPA) japán partnerirodájának vezető szakmai képviselője, aki távolról is a magyar cégek exportlehetőségeit bővíti. Óriási sikert arattak a magyar hungarikumok a japán vendéglátói szektorban, de Hasebe szerint ez csak az első lépése volt a magyar márka felépítésének. A szakember szerint a magyarok legnagyobb erénye a tiszta szív és a bizalom, amivel a japánok nagyon tudnak azonosulni, a HEPA pedig abban segíti a magyar exportőröket, hogy megismertetik a japán fogyasztókkal Magyarországot és annak kincseit.

Milyen viszony fűzi önt Magyarországhoz?

Nekem Magyarország a második anyaországom és nagyon sok szál fűz oda. A HEPA mellett harcművészettel foglalkozom és több tanítványom is van Magyarországon, de emellett Siófoknak és Debrecennek vagyok a „nagykövete”.
A magyar embereket akarom segíteni

és már annak is örülök, ha a munkámmal akár kicsit is javíthattam valakinek a helyzetén.

Mivel foglalkozik a HEPA japán irodája?

Magyar cégeket támogatunk a japán piacra való belépésben. A japán fogyasztókkal és cégekkel akarjuk megismertetni Magyarországot és a magyar termékeket, emellett pedig összekötjük a japán vevőket a magyar gyártókkal.

Mikor alapult meg a japán iroda?

A hivatalos megnyitó 2018 decemberében volt.

Milyen eredményeket ért el a HEPA Japánban?

A világ országainak több mint a fele Japánban szeretne értékesíteni, így nagyon nehéz kiemelni Magyarországot a sok közül. Éppen ezért fő feladatunk Japánban, hogy beszéljünk Magyarországról és a magyar termékek előnyeiről. A hungarikumok nagyon jó minőséget képviselnek, a cégek is megbízhatóan működnek, de ezt sajnos a japán emberek nem tudják.

Elsőként meg kell ismertetni az Ázsiában élő emberekkel, hogy milyenek a magyar emberek.

Többször mutattuk be a kiváló magyar termékeket a japán médiában, de sikerült megállapodást kötni japán legnagyobb – közel ezer egységgel működő - étterem- és kávézóláncával, a St. Markkal. Az együttműködés értelmében egy éven keresztül kaphatóak a magyar termékek, köztük a szatmári szilvás croissant, a vendéglátóegységekben. Ennek folytán napi szinten 1,5 millió ember láthatja a magyar nevet és termékeket, ezzel kialakulhat a magyar márka pozitív képe, ami jó hatással van az üzleti élet egyéb szektoraira is.

Hány céget sikerült bejuttatni a japán étteremláncba?

Jelenleg kilenc cég szállít be tíz különböző terméket.

Milyen termékeket szállítanak?

Többek között kacsamájat, kacsahúst, lekvárt, mézet, paprikát, paprikaolajat és bort szállítanak be magyar cégek.

Mik a legkeresettebb exportcikkek?

A sertéspestis előtt a disznóhús jelentette a legnagyobb exportot, de ez a betegség miatt sajnos nagyon lecsökkent, így most
az IT-szolgáltatások lettek a legkeresettebbek.

A minőséggel lehetett bekerülni a japán piacra?

Alapvetően igen, de nehézséget okozott, hogy a japánok jobban szeretik a már gyermekkoruk óta ismert márkákat vásárolni és nem annyira szeretik kipróbálni az újakat. Franciaországot, Németországot és Olaszországot minden japán ismeri és sokszor a termékcímke alapján ítélik meg, hogy az adott termék jó-e. Ezek az országok ismertebbek, ezért nagyobb a feléjük áradó bizalom. Ugyanakkor a magyar címke láttán nem mindig tudják megítélni a gyártót vagy a termék minőségét.

Az exportpiacok meghódításának fontos eleme a márkaépítés, aminek jelenleg még az elején járunk. Azt akarom elérni, hogy a japánok úgy gondoljanak a magyar termékekre, hogy azok kiváló minőségűek és jó emberek dolgoznak rajtuk. Külföldiként mindenki azt mondja, hogy a saját országának a terméke a legjobb, de sokkal hasznosabb, ha organikusan terjed el japán emberek között Magyarország jó híre.
Édesapám mondta egyszer, hogy a japánok csak a japánokban bíznak.

A tokiói irodának az a legnagyobb előnye, hogy magyarok és japánok egyszerre dolgoznak a magyar márka építésén és a japán vevők felkeresésében.

Miben kellene fejlődniük a magyar exportőröknek, hogy minél több piacot kiszolgálhassanak?

Óriási mennyiségre van szükség, amit az egyedül álló magyar cégek nem tudnak kiszolgálni. Támogatni kell, hogy a világviszonylatban egyébként kis magyar cégek összefogjanak és egységes erőként lépjenek fel az exportpiacokon. Szerencsére a magyar kormány folyamatosan a magyar kkv-k fejlesztésén dolgozik, de
a cégeknek meg kell tanulni együttműködni a külföldi piacokon.

A HEPA rengeteg információt nyújt arról, hogy az egyes exportpiacokon mire kell koncentrálni és miben kell fejlődni. A minőség már megvan, mennyiségben kell javulni.


Japán jelenti az ázsiai piac kapuját?

Az iroda Japánon kívül Thaiföldön, Dél-Koreában, Vietnámban és a Fülöp-szigeteken is jelen van. A délkelet-ázsiai országok folyamatosan a japán trendeket követik, így ha Japánban jelen tudunk lenni, akkor a környező országokhoz is megnyílik a kapu.

Japánban közel 125 millió ember él, de ha a délkelet-ázsiai országok lakosságát is belevesszük, akkor az iroda közel 500 millió embert fed le. Éppen azért nyitottuk meg az irodát Japánban, mert ha minden országban külön lennénk jelen, akkor az nagyon költséges lenne, de így a japán piac magával tudja hozni a közeli országokat.

Milyennek mondható a japán gazdaság?

Japán a világ harmadik legnagyobb gazdasága és sokkal nyitottabb, mint Kína. A második világháború előtt Japán egy nagyon zárt gazdaság volt, de a háborút követő 40-50 évben az ország szinte teljesen kinyitotta a kapuit a külföldiek előtt. A második világháború után - amerikai hatásra –
a globalizáció szinte elsodorta Japánt, ennek hatására azonban ma már sokan nem tisztelik kellő mértékben saját hazájukat.

Kulturálisan van közös a japánokban és a magyarokban?

Mindkét népnek nagyon fontos a bizalom. Ha megvan a bizalom, sokszor egy kézfogás is elegendő egy üzlet megkötéséhez.

Mik a legnagyobb előnyei Magyarországnak?

A tiszta szív. Békés időszakban sokat tudnak vitázni a magyarok, de igazi problémában nagyon szorosan összefognak. Magyarország másik nagy erénye, hogy folyamatosan tanul másoktól és azt a saját előnyeire fordítva építi be a működésbe.

Mik a jövőbeni terveik a japán irodával?

A koronavírus hatására jelentősen lelassult a magyar márkaépítés folyamata, mivel nagyon kevesen jártak éttermekbe és kávézókba, csak október elsejétől lazítottak az egyébként nagyon szigorú járványügyi szabályokon. Nehéz megmondani, hogy a jövőben kell-e további korlátozásokat bevezetni, ezért nagyon rugalmasan kell működni.

Felismertük, hogy egyre többen vásárolnak otthonról különböző webshopokon keresztül. A Japánba történő exportálás egyik legnagyobb akadálya a raktározás, ez a koronavírus hatására még jobban felerősödött. Ezért a HEPA, a tokiói partneriroda a magyar kormány támogatásával és együttműködésével azon dolgozik, hogy a magyar exportőröknek felépítsünk Japánban egy raktározási hálózatot, amivel a magyar cégek ki tudják szolgálni a kisebb mennyiségben rendelő japán és délkelet-ázsiai lakosságot is. Most az átlagos szállítási idő 2-3 hónap, de a fogyasztók legfeljebb néhány napot várnak a megrendelt termékükre. A szállítási időt jelentősen csökkentené a Japánban létrehozott magyar logisztikai központ, vagy japán partnerekkel való raktározási együttműködés.

Egy nap alatt öt, magyar kormánytámogatással megújult római katolikus templomot adtak át Erdélyben
Deutsch Tamás ismét nekiment Magyar Péternek - kemény dolgokat jósolt a jövőre nézve
Felgyújtotta magát egy férfi Donald Trump tárgyalása közben a bíróság előtti parkban
Schmidt Mária: Magyar Péter egy felfuvalkodott senki
Curtis vallomás: Azért vagyok fideszes, mert így nőttem fel, nem azért, mert így akarta Orbán Viktor
Óriási botrány: pert indítottak az RTL producere ellen - száz millió forintos kártérítési ügy
Soha nem látott biztonsági intézkedések: Testőrök gyűrűje védi majd Szijjártó Pétert
Fideszes politikussal pálinkázott Nagy Feró majd megköszönte az ajándékot amit kapott
Döbbenetes tempóban nőtt az indiaiak létszáma Magyarországon, de a kínaiak száma is megduplázódott, itt a friss adatok!
Bayer Zsolt nekiment az ellenzékieknek: ezek hazudnak, gátlástalanul....
Kiderült mi a leggyakoribb halálok Magyarországon -
Képzeljünk el egy olyan félmilliárdos uniós támogatást, amelynek minden egyes eleme sántít.... ismert ex-politikus az érintett....
Határozatban írta elő a kormány, hogy Palkovics volt üzlettársának szoftverét használják az állami szférában
Óriási győzelmet hirdetett Orbán Viktor - Kaptunk egy ajánlatot, azt elfogadtuk
3 milliárd forintot osztottak szét pályázók között, Semjén Zsolt vadásztársaságához is jutott, mutatjuk az összegeket
Mi történik? - Egyszerűen eltűntek a migránsok, mintha nem is lettek volna
Előkerült egy videó: 20 másodperc alatt lopják el a magyarok kedvenc autóját
Orbán megsértődött! - nem akármit törölt a közösségi oldaláról
Óriási bejelentés: Vastag Csabát kinevezték a TV2 vezérigazgatói tanácsadójának
Még a rendőrök is megdöbbentek: a gyerekeket a kutyáknak kidobott maradékkal etették a magyar falucskában
Ez fájni fog Magyarországnak: Brüsszel elkaszálja a Budapest-Belgrád-vasút építésében érdekelt kínai céget
Milliókat fizettek két régi papír kétszázasért a Vaterán
Lemarad Magyarország: Románia váratlanul 40%-kal emeli a nyugdíjakat
Orbán bekeményített: tudnak nekünk kárt okozni, de az sem lesz kellemes, amit mi okozunk nekik
Váratlanul megszólalt az ügyészség: „Tudjuk, ki az a Tóni, Barbara és Ádám.....”
Magyar Péter: A miniszterelnök közvetlen közeléből kapok információkat
Menczer Tamás szerint a finn politikusok sírva könyörögtek nekik
Szabadrablás: Az eladó eltüntette a kisgyermekes pár 20 milliós házát - bárki járhat így és megoldás nincs...
Valami készül? - a kínai közbiztonsági miniszter társaságában látták Orbán Viktort
Megnézték mire kapott több mint 200 milliót Rogán Antal egyetlen év alatt - erre senki sem számított
80 ezer forintos pénzbüntetéssel megúszta a milliárdoscsemete, hogy tönkretette egy család autóját, egészségét, és lelki békéjét
Magyar Péter szerint Dúró Dóra rendszeresen egyeztet Kocsis Mátéval, Dúró feljelent
Na végre ez is megtörtént! - mutatjuk hogyan szenteltek meg egy tavat a hívők előtt
Megdöbbentő képzés indul - Egyetemi diplomát ad
Egyszerre 150 rendőrt küldtek ki a csoportra amelyik katonai felfegyverkezést jelentett be
Kifakadt a bírónő Schadl tárgyalásán: „Fél év múlva is itt fogunk ülni”
A kormány több mint 2 milliárddal támogatta a beruházást, most közel kétmillió forint egy hétre egy két fős szoba...
Szomorú beruházás: Közel 1 milliárd forintot kapott, maga Rogán Antal adta át, most bezárt
Találtak egy 200 millió forintos projektet amitől még a helyiek is kiakadtak - mutatjuk a képeket és a beszámolót
Hivatalos: Közzétették Orbán fizetését, megint emeltek rajta - mutatjuk hány milliót keres egyetlen hónap alatt
Ezt látni kell: Schadl bepöccent mikor elkezdték Rogánról kérdezni
Meglepő számok: kiderült, mennyit keresnek a filippínó vendégmunkások Magyarországon
Orbán: Az árulóknak az árulók sorsa jut majd
Megdöbbentő videó került elő: Szijjártó az orosz külügyminiszterrel kacarászik
Óriási botrány! - A hatalom átvételére és fegyverkezésre készült egy csoport Magyarországon, 150 rendőr csapott le!
Szingapúr volt külügyminisztere megüzente hogy mi ellen kell küzdenie a magyaroknak!
Még több épületet és parkolókat akarnak a kínaiak Magyarországon - további terjeszkedésre készülnek
Megdöbbentő dolgot mondott Győzike Mészárosról és Várkonyiról: nagyon szeretem az egész családot
Óriási botrány: nem akárhova ragasztottak ki aggasztó üzenetet - a cég megerősíti a biztonsági szolgálatot

Ugrás a lap tetejére
Hasznos információk
2018-2024. Minden jog fenntartva - ThehungarianTimes